Ønsker du at klage?
Klagemuligheder
Når du deler dine oplevelser med os, kan vi afklare eventuelle misforståelser og får en mulighed for at rette op på forholdene og lære af netop dit forløb. Du kan ringe eller skrive direkte til afsnittet eller til hospitalsledelsen. Har du talt med hospitalet og fortsat har forhold, der skal undersøges nærmere eller klages over, har du flere klagemuligheder.
Få vejledning hos Patientkontoret
Vi vejleder og rådgiver dig i forhold til:
- Patientrettigheder
- Misforståelser mellem dig og sundhedsvæsenet
- Maksimale ventetider ved livstruende sygdomme
- Klager over sundhedsvæsenet samt erstatning for skader
- Reglerne for patientbefordring
- Behandling i udlandet m.m.
Dialog med hospitalet
Hospitalet vil gerne gå i dialog om din klage, uanset om det er en klage til Styrelsen for Patientklager eller en klage til regionen.
Dialog med praktiserende læge
Du har mulighed for at ønske en dialog med den praktiserende sundhedsperson, du har klaget over til Styrelsen for Patientklager.
Kontakt
Patientkontor
Telefon
97 64 80 10Mandag-fredag kl. 9.00-12.00
Sikker mail
Skriv til os med Digital Post (login med MitID)Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
9220 Aalborg Øst
9220 Aalborg Øst
Opdateret