Ønsker du at klage over Flextaxa?
Sådan klager du
Du kan sende din klage til os elektronisk:
Send din klage via dette skema
Du kan også sende din klage med posten til:
Regionshuset
Kontoret for Patientbefordring
Niels Bohrs Vej 30
9220 Aalborg Øst
Sådan behandler vi din klage
Vi sender din klage til Nordjyllands Trafikselskab med anmodning om, at der ønskes et skriftligt svar retur. Når Nordjyllands Trafikselskab har forholdt sig til klagen, sender Kontoret for Patientbefordring et samlet svar til dig. Et svar kan fx indeholde en redegørelse/forklaring, en undskyldning samt oplysninger om, hvordan vi vil lære af din klage og undgå, at der sker gentagelser af netop din oplevelse.
Region Nordjylland tilstræber en kort sagsbehandlingstid.
Kontakt
Kontoret for Patientbefordring
Telefon
97 64 80 30Mandag-fredag kl. 8.00-12.00
Sikker mail
Skriv til os med Digital Post (login med MitID)Region Nordjylland
9220 Aalborg Øst
Opdateret