Egen IT-afdeling håndterer brugerstyring i Telma og skal kontaktes først ved tekniske problemer. Hvis egen IT-afdeling ikke kan løse problemet, kan TCN Supporten kontaktes på mail: tcnsupport@frederikshavn.dk og på tlf. 98 45 58 70. TCN Supporten kan videresende supportsagen til Telmas leverandør, hvis nødvendigt. Gennemgå "FAQ - Brugerstyring" instruksen, før TCN supporten kontaktes.
Der anvendes én af nedenstående formularer. Tekst-formularen (hvis Outlook ikke er muligt) skal kopieres over i en mail. I mailens emnefelt påføres TCN. Dette sendes til tcnsupport@frederikshavn.dk.
Efter kontakt til supporten modtages en kvitteringsmail med sagsnummer. Her bruges sagsnummeret som reference, hvis man ringer med henblik på status på opgaven.
Formularer
Fejlmelding af TeleKit. Outlook-formular
Opdateret: 15.07.22
Fejlmelding af TeleKit. Tekst-formular
Opdateret: 15.07.22
Instrukser
FAQ - Brugerstyring