Tillægsprotokol skal, ligesom den oprindelige anmeldelse, anmeldes elektronisk.
Anmeld projekt
Oprindeligt anmeldelsesnummer og kodeord skal anvendes. Dette kan evt. fås ved henvendelse til sekretariatet.
Ved fremsendelse af tillægsprotokoller skal man være opmærksom på nummereringen af tillægsprotokollen, da dette ikke sker automatisk i forbindelse med anmeldelsen. Vær ligeledes opmærksom på at alle ændringer skal være markeret, herunder skal det også være tydeligt, hvilke oplysninger der evt. slettes.
Underskrevet anmeldelsesblanket og relevant, revideret materiale indsendes elektronisk til sekretariatet og vil blive behandlet indenfor 35 dage.
Bemærk
Tillægsprotokoller til protokoller der er godkendt før 1. januar 2012, skal også efter 1. januar 2012 fremsendes med post. Det vil sige, at underskrevet anmeldelsesblanket og relevant, revideret materiale indsendes i to eksemplarer til sekretariatet.
Det er samtidigt en tidligere version af samtykkeerklæringer, der skal anvendes.
Se vejledning til anmeldelse
Tillægsprotokoller vil altid blive behandlet jf. den lov, under hvilken hovedprotokollen er godkendt.