Klagevejledning

Hvis du har spørgsmål til den konkrete behandling af en ansøgning eller til Teknologipagtspuljen samt Pilot- og Udbredelsespuljen i øvrigt, er du velkommen til at kontakte kontoret for Uddannelse, Kompetence og Kultur.

Har du spørgsmål til afgørelsen på din projektansøgning eksempelvis til afslag eller nedslag i ønsket støttebeløb, skal du henvende dig gennem Region Nordjyllands ansøgningssystem GrantOne.

Log ind på din profil i GrantOne og benyt funktionen "Besked / dialog".

Log ind i GrantOne

 Dette skal ske senest 30 dage efter, du har modtaget svaret på din ansøgning. Sagen vil blive behandlet hurtigst muligt, og du vil få et skriftlig svar inden for 1 måned via GrantOne.

Et svar fra Region Nordjylland kan f.eks. indeholde en uddybende begrundelse for eller en forklaring af afgørelsen på din ansøgning.

Hvis du derefter ønsker at klage, kan du indsende en skriftlig klage til vicekontorchef Charlotte Bisbjerg, charlotte.bisbjerg@rn.dk.

Du vil få skriftligt svar senest efter 1 måned.

Opdateret