Klagevejledning for Region Nordjyllands kulturpuljer

Hvis du har spørgsmål til den konkrete behandling af ansøgningen eller til Kulturpuljen i øvrigt, er du velkommen til at kontakte kontoret for Uddannelse, Kompetence og Kultur. 

Ønsker du at klage over afgørelsen på din ansøgning (afslag eller nedslag i ønsket støttebeløb) skal du sende en skriftlig klage, hvor du beskriver, hvad din klage begrundes i. Du skal henvende dig gennem ansøgningssystemet. Log ind på din profil på https://rn-kultur.grant.nu/profile og benyt funktionen "Besked / dialog".

Dette skal ske senest 30 dage efter, du har modtaget svaret på din ansøgning. Sagen vil blive behandlet hurtigst muligt, og du vil få svar inden for 1 måned. Et svar fra Region Nordjylland kan f.eks. indeholde en uddybende begrundelse for eller en forklaring af afgørelsen på din ansøgning.

Hvis du fortsat ønsker at fastholde din klage, kan du genfremsende den til vicekontorchef Charlotte Bisbjerg, charlotte.bisbjerg@rn.dk. Du vil få skriftligt svar senest efter 1 måned.