• Spring navigation over
  • Kontakt
  • Job
  • Nyheder
  • Presse
  • Adgang med Tegn
  • For ansatte
  • English
Region Nordjylland - I gode hænder
  • Om Region Nordjylland
    Om Region Nordjylland

    Oversigtsliste Om Region Nordjylland

    • Budget og regnskab

    • Dine rettigheder når regionen behandler oplysninger om dig

    • Digital post

    • Indkøb

    • Licitationer og udbud

    • KlimaRegion Nordjylland

    • Organisation

    • Strategier og politikker

    • Åbenhed i forvaltningen

    • Samarbejde med erhvervsliv

    • Design

    • Sociale medier

    • Vision og retning

    • Sundhedstegn - podcast

  • Politik
    Politik

    Oversigtsliste Politik menu

    • De regionale politikere

    • Regionsrådet

    • Se Regionsrådsmøder

    • Dialog med politikerne i Region Nordjylland

    • Politiske udvalg under Regionsrådet

    • Forretningsudvalget

    • Kontaktudvalget

    • Sundhedskoordinationsudvalget

    • Vederlag for politisk arbejde

    • Partistøtte

  • Sundhed
    Sundhed

    Patient i Region Nordjylland

    Patient i Region Nordjylland

    • Akut sygdom

    • Vigtig information om coronavirus

    • Hospitaler

    • Dine rettigheder som patient

    • Praktiserende læger og behandlere

    • NemSMS

    Til sundhedsfaglige og samarbejdspartnere

    Patient i Region Nordjylland

    • IV behandling i kommunalt regi

    • Forskning

    • Kontaktliste for kommunernes hjemmepleje

    • Kontaktliste til kommuner på børneområdet

    • National og Tværsektoriel IT

    • Nord-KAP

    • Samskabelse

    • Planer på sundhedsområdet

    • Samarbejde med kommuner omkring infektionshygiejne

    • Folkesundhed

    • Sundhedsaftalen 2019

    • Rehabiliteringsindsatser for mennesker med kronisk sygdom

    • TeleCare Nord

    • Telesundhed

    • Sundhedsatlas

    • Sundhedsfaglige råd og udvalg

    • Sundhedshuse

    Undersøgelse og behandling

    CT-skanner

    Læs mere om de undersøgelser og behandlinger, der foretages på de enkelte hospitaler i regionen.

    • Aalborg Universitetshospitals undersøgelser og behandlinger
    • Regionshospital Nordjyllands undersøgelser og behandlinger
    • Psykiatriens undersøgelser og behandlinger

    Nyt Aalborg Universitetshospital

  • Regional Udvikling
    Regional Udvikling

    Oversigtsliste Regional Udvikling

    • Nyheder

    • Fakta og statistik

    • Strategier og planer

    • Analyser og rapporter

    • Politik og organisation

    • Søg udviklingsmidler

    • Internationalt samarbejde

    • Sundhedsinnovation

    • Mobilitet og infrastruktur

    • Klima og bæredygtighed

    • Uddannelse og kompetence

    • Kultur

    • Jordforurening

    • Råstoffer

    • Vækstforum Nordjylland 2007-2018

    • Business Region North Denmark

  • Specialsektoren
    Specialsektoren

    Oversigtsliste Specialsektoren

    • Regionens tilbud/aktuelle takster

    • Til kommunerne

    • Tilsyn med Specialsektorens tilbud

    • Mission, vision og værdier

    • Til brugere og pårørende

    • Udviklings- og kvalitetsarbejde

    • VISO

    • Det regionale kontaktforum om handicap

    • Organisation og ansatte

    Flere tilbud åbne for besøg

    Hovedparten af Specialsektorens tilbud er igen åbne for besøg.

    Enkelte steder er der indført besøgsrestriktioner. På trods af dette kan du i visse tilfælde besøge din pårørende.

    På enkelte tilbud er der krav om brug af mundbind indendørs, dog undtaget i borgerens bolig.

    Vi henstiller til, at besøgende fortsat husker de generelle råd for at undgå smitte med COVID-19. 

    Læs mere om besøg

    16-4-2021

  • Om Region Nordjylland
  • Politik
  • Sundhed
    • Patient i Region Nordjylland
      • Akut sygdom
      • Vigtig information om coronavirus
      • Hospitaler
      • Dine rettigheder som patient
        • Udredning og behandling
        • Klage- og erstatningsmuligheder
        • Indsigt i patientforløb
        • Refusion af udgifter
        • Særlige områder
        • Patientbefordring
          • Særlige regler i forbindelse med COVID-19
          • Ofte stillede spørgsmål
          • Når Kontoret for Patientbefordring behandler personoplysninger om dig
        • Få vejledning hos Patientkontoret
      • Praktiserende læger og behandlere
      • NemSMS
    • Til sundhedsfaglige og samarbejdspartnere
  • Regional Udvikling
  • Specialsektoren
  • Fakta om Nordjylland
  • Karriere-menu
  • Uddannelse-menu
  • Tilgaengelighedserklaering
  • Cookies
  • Kontakt
  • Job
  • Nyheder
  • Presse
  • Adgang med Tegn
  • For ansatte
  • English
  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
Region Nordjylland

Du er her

  1. Forside
  2. Sundhed
  3. Patient i Region Nordjylland
  4. Dine rettigheder som patient
  5. Patientbefordring
PRINT DEL
  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Dine rettigheder som patient

Sundhed

  • Patient i Region Nordjylland
    • Akut sygdom
    • Vigtig information om coronavirus
    • Hospitaler
    • Dine rettigheder som patient
      • Udredning og behandling
      • Klage- og erstatningsmuligheder
      • Indsigt i patientforløb
      • Refusion af udgifter
      • Særlige områder
      • Patientbefordring
        • Særlige regler i forbindelse med COVID-19
        • Ofte stillede spørgsmål
        • Når Kontoret for Patientbefordring behandler personoplysninger om dig
      • Få vejledning hos Patientkontoret
    • Praktiserende læger og behandlere
    • NemSMS
  • Til sundhedsfaglige og samarbejdspartnere

Patientbefordring - kørsel til og fra hospital

Hovedreglen er, at du selv sørger for og betaler din transport. Du kan dog have mulighed for at få bevilget patientbefordring eller befordringsgodtgørelse, hvis du opfylder reglerne. Vær opmærksom på, at ansøgning om befordringsgodtgørelse nu foregår digitalt.

Vigtig information i forbindelse med COVID-19

Patientbefordringen i Region Nordjylland følger desuden sundhedsmyndighedernes anbefalinger og de regionale retningslinjer.

Læs her, hvordan du skal forholde dig til mundbind, afstand, andre passagerer mv

Værd at vide om patientbefordring

Fold alle ud Fold alle sammen

  • Regler for patientbefordring

    Du kan få bevilget befordring af Kontoret for Patientbefordring, hvis du som patient skal til og fra undersøgelse eller behandling på hospitalet og opfylder betingelserne. 

    • Du er ikke i stand til at benytte dig af offentlige transportmidler af helbredsmæssige årsager.

    Derudover skal du opfylde ét af følgende to krav:  

    • Du modtager folkepension eller førtidspension

    eller

    • Afstanden mellem din bopæl og hospitalet er mere end 50 km målt på KRAKs korteste rute eller
    • du er i et ambulant behandlingsforløb eller bliver sendt hjem på lægeordineret orlov i forbindelse med indlæggelse. 

    Retten til befordring gælder kun fra din folkeregisteradresse til hospitalets adresse og retur. 

    Ikke samme situation ud og hjem

    Du har ikke nødvendigvis ret til befordring både ud og hjem i forbindelse med behandling. Det er en sundhedsfaglig vurdering af din helbredstilstand, der afgør, om du har ret til befordring. 

    Befordring ved frit eller udvidet frit sygehusvalg

    Du skal selv sørge for og betale din transport, hvis du har valgt at flytte din undersøgelse eller behandling til et andet offentligt eller privat hospital, som ikke er en del af Region Nordjyllands eget behandlingstilbud. Læs mere om regler for befordringsgodtgørelse

    Ledsagelse i forbindelse med befordring

    Det er kun muligt at få én ledsager med i befordring, hvis det er nødvendigt på grund af din helbredsmæssige tilstand. Hvis du har behov for at blive fulgt ind på afdelingen, hjælper chaufføren. Giv besked om dette, når du bestiller befordring.

    Det er ikke muligt at bestille særtransport (fx en kørestolstransport) af hensyn til din ledsager. En særtransport gælder kun for dig som patient, hvis der er behov for det.

    Ophold/overnatning og ledsagelse

    Patient - Ved ambulant behandling, hvor du som patient har ret til befordring/befordringsgodtgørelse, og hvor overnatning uden for hjemmet er nødvendigt, kan du have ret til overnatning/overnatningsgodtgørelse og time- og dagpenge.

     

    Ledsager – Når ledsagelse, anses for sundhedsfagligt nødvendigt, og der er ret til befordring eller befordringsgodtgørelse, kan du som ledsager have ret til overnatning/overnatningsgodtgørelse og time- og dagpenge, såfremt overnatning uden for hjemmet er nødvendigt.

     

    Såfremt du ønsker at ansøge om overnatningsudgifter og/eller time- og dagpenge, bedes du indsende dine kvitteringer vedr. overnatning samt udgifter til kost for perioden.

     


    Liggende patienttransport

    Du har ret til liggende patienttransport til hospitalet, hvis din læge eller den behandlende afdeling vurderer, at du har behov for en liggende transport. Lægen eller den behandlende afdeling rekvirerer den liggende transport ved AMK-Vagtcentral.

    Kontaktoplysninger

    Er du læge eller behandlingssted, og kender du ikke telefonnumrene til bestilling af liggende transport, kan du rekvirere det ved at sende en mail til Den Præhospitale Virksomhed eller ringe til AMK-Vagtcentral inden for normal åbningstid.

    Den Præhospitale Virksomhed  

    Mail: DenPraehospitaleVirksomhed@rn.dk

    AMK-Vagtcentral

    Telefon: 70 23 75 95

    Åbningstid: 
    Mandag-fredag 8.00-15.30
    Fredag 8.00-15.00

  • Bevilling af patientbefordring

    Hvis du ønsker at søge bevilling til befordring, skal du ringe til Kontoret for Patientbefordring tidligst 14 dage før og gerne senest 5 hverdage før behandlingen.

    Du skal

    • have dit indkaldelsesbrev ved hånden, når du ringer
    • indtaste dit personnummer
    • oplyse navnet på den afdeling, hvor du skal til undersøgelse eller behandling.

    Herefter vil vi stille dig en række spørgsmål, der skal være med til at afklare dit helbredsmæssige behov for befordring.

    Vi kan i forbindelse med afklaringen bede dig om

    • dokumentation for din helbredsmæssige tilstand eller
    • samtykke til, at vi må indhente relevante oplysninger for, at vi kan afklare dit behov.

    Hvis du af helbredsmæssige årsager har behov for at blive fulgt ind på afdelingen af chaufføren, skal du give os besked om det, når du bestiller.

    Samkørsel

    Når du benytter dig af vores tilbud om befordring, er der tale om samkørsel. Det vil sige, at der godt kan være andre i bilen, og at bilen ikke nødvendigvis kører direkte, hvilket kan give ekstra køretid for dig. 

    Vi planlægger befordringen, så du ankommer rettidigt til din aftale.

    Til hospitalet

    Du kan blive afleveret på hospitalet op til 1 time før din aftale. 

    Fra hospitalet

    Du kan blive afhentet på hospitalet op til 1 time efter din aftale.

    Husk at afmelde din patientbefordring

    Hvis du alligevel ikke får brug for din patientbefordring, skal du hurtigst muligt give besked til Kontoret for Patientbefordring. Det er vigtigt, at du melder afbud, så chaufføren ikke kører forgæves. Hvis dette sker flere gange, kan du risikere, at bevillingen stopper.

    Få besked på SMS

    Har du bestilt en befordring, kan du få en SMS-påmindelse, der sendes 24 timer før afhentning og igen 15 minutter før afhentning. Det er gratis at blive tilmeldt og modtage SMS’er. Du skal tilmelde dig SMS-ordningen for at modtage SMS'er fremover.

    Du kan læse mere om Flextrafik-ordningen på NT’s hjemmeside eller få en vejledning til SMS-tilmeldingen.

  • Dine forpligtelser hvis du sidder i kørestol eller har brug for autostol eller selepude til dit barn

    Hvis du sidder i kørestol 

    Som kørestolsbruger er du forpligtet til at sikre dig, at din kørestol er godkendt til bespænding i en bil, hvis du ikke kan flytte dig over på et sæde i taxaen. Er du i tvivl om, hvorvidt kørestolen er godkendt til bespænding, kan du eventuelt kontakte din hjemkommune, hvis du har fået bevilget kørestolen her. FlexSygehus-lifttaxaerne medbringer særlige seler til bespænding af kørestole. Chaufføren kan afvise at køre med dig, hvis

    • din kørestol og/eller du ikke kan fastspændes forsvarligt eller
    • du ikke kan flytte dig over på et sæde i taxaen.

    Hvis dit barn har brug for en autostol eller selepude

    Har dit barn brug for en autostol eller selepude, skal du selv sørge for at stille godkendt autostol eller selepude til rådighed. FlexSygehus-taxaerne medbringer ikke autostole eller selepuder. Chaufføren kan afvise at køre med dit barn, hvis det ikke er fastspændt i godkendt kørestol eller selepude.

    Det er altid chaufførens ansvar, at kørslen med dig og dit barn kan foregå lovligt og sikkerhedsmæssigt forsvarligt. Chaufføren skal afvise at køre med dig, hvis han/hun vurderer, at kørslen ikke kan foregå lovligt eller sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

  • Har du spørgsmål?

    Få svar på ofte stillede spørgsmål

    Reglerne for patientbefordring og befordringsgodtgørelse kan give anledning til spørgsmål.

    Her kan du finde svar på de spørgsmål, vi ofte får

    Ring til Kontoret for Patientbefordring

    Reglerne på befordringsområdet er komplicerede. Hvis du har spørgsmål til vores afgørelse eller mener, at der er noget, vi har overset i forbindelse med sagsbehandlingen af din sag, vil vi meget gerne, at du ringer til Kontoret for Patientbefordring på 97 64 80 30 . På den måde får vi mulighed for at

    • høre dine bemærkninger og eventuelt ændre vores afgørelse eller
    • give dig en forklaring på, hvordan vurderingen er foretaget eller godtgørelsen udregnet.

    Kontakt Patientkontoret

    Hvis du har behov for generel vejledning om dine rettigheder og eventuelt ønsker hjælp til at udforme en klage, kan du kontakte Patientkontoret i Region Nordjylland på tlf. 97 64 80 10 alle hverdage fra kl. 09.00-12.00.

    Vær opmærksom på, at klagefristen er 4 uger fra, at du har modtaget en afgørelse fra Kontoret for Patientbefordring.

    Få vejledning hos Patientkontoret

Værd at vide om befordringsgodtgørelse

Digital ansøgning om befordringsgodtgørelse

 

Fold alle ud Fold alle sammen

  • Regler for befordringsgodtgørelse

    Du er berettiget til befordringsgodtgørelse, hvis du helbredsmæssigt er i stand til at rejse med offentlige transportmidler og: 

    • modtager folkepension eller førtidspension og
    • den samlede udgift for din rejse er mere end 44 kr. tur/retur.

    eller

    • afstanden mellem din bopæl og hospitalet er mere end 50 km. målt på KRAKs korteste rute og
    • den samlede udgift for din rejse er mere end 104 kr. tur/retur.

    Er du helbredsmæssigt ikke i stand til at rejse med offentlige transportmidler, skal du læse Regler for patientbefordring. 

    Ledsagelse

    Din ledsager kan få befordringsgodtgørelse, hvis du er berettiget til befordringsgodtgørelse, I rejser sammen, og din helbredsmæssige tilstand gør det nødvendigt med en ledsager.

    Hvorvidt du har behov for en ledsager, afhænger af en vurdering af din helbredsmæssige tilstand.

    Blodprøvetagning

    Der gives kun befordringsgodtgørelse til blodprøvetagning på det hospital, der ligger nærmest din bopæl

    Befordringsgodtgørelse ved frit eller udvidet frit sygehus valg

    Du skal selv sørge for og betale din transport, hvis du vælger at flytte din undersøgelse eller behandling til et andet offentligt eller privat hospital, som ikke er en del af Region Nordjyllands eget behandlingstilbud.

    Hvis du opfylder betingelserne for befordringsgodtgørelse, kan du være berettiget til en delvis befordringsgodtgørelse. Den delvise befordringsgodtgørelse svarer til de udgifter, du ville have haft ved at benytte det billigste forsvarlige transportmiddel til det nærmeste hospital i Region Nordjylland, hvor du kunne være blevet behandlet.

    Sådan beregnes befordringsgodtgørelse

    Hvis du er berettiget til at få befordringsgodtgørelse, får du godtgjort et beløb svarende til billigste offentlige transportmiddel, som er rejsekortstakst.
    Din befordringsudgift bliver beregnet på baggrund af et opslag på www.rejsekort.dk.

    Har du købt en kontantbillet, og ønsker at få udgiften til denne refunderet, skal du fremsende billetten som dokumentation for din udgift.
    Du bedes skrive dit cpr.nr. på billetten og skanne/tage et billede af den, og sende dem til os via sikker mail.

    Skriv til os med Digital Post (login med NemID)

  • Ansøgning om befordringsgodtgørelse - besøg fra og med 1. januar 2020 (inkl. videovejledning)

    • Hvis du er bosat i Nordjylland
    • har været på et af regionens hospitaler
    • og ønsker at ansøge om befordringsgodtgørelse

    - skal du gøre det digitalt på ansøgningsportalen: befordring.rn.dk.

    Du kan først ansøge nogle dage efter dit besøg på hospitalsafdelingen, da afdelingen skal have tid til at færdigregistrere dit besøg. Når dit besøg er færdigregistreret, vil du kunne finde det i ansøgningsportalen.

    Du kan logge ind på ansøgningsportalen fra din mobil, tablet eller computer. Du skal bruge dit eget NemID for at logge ind, når du vil ansøge for dig selv eller på vegne af dit barn. Her bliver du guidet igennem en række spørgsmål. Når du har besvaret dem, har du ansøgt. Du skal besvare spørgsmålene for hvert besøg, du ønsker at ansøge om befordringsgodtgørelse for.
    Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør, så se eventuelt en vejledning på video på ansøgningsportalen eller her:

    Kan du ikke ansøge digitalt

    Har du ikke mulighed for at ansøge via ansøgningsportalen, fordi du fx ikke har NemID eller officielt er undtaget fra Digital Post på Borger.dk, skal du ringe til Kontoret for Patientbefordring for at ansøge.

    Børn kan ikke ansøge i ansøgningsportalen, men forældre kan - som altid - søge på barnets vegne. Også i ansøgningsportalen.

    Har du brug for hjælp til at ansøge digitalt

    Du er velkommen til at ringe til Kontoret for Patientbefordring for at bliver guidet til at bruge ansøgningsportalen.

    Svar på din ansøgning

    Hvis du er berettiget til befordringsgodtgørelse, bliver beløbet indsat på din NemKonto. Hvis ikke du er berettiget, modtager du en afgørelse i din e-Boks. Du kan forvente en sagsbehandlingstid på 1-2 uger.

  • Ansøgning om befordringsgodtgørelse - befordring på tværs af regioner

    Hvis du ønsker at ansøge om befordringsgodtgørelse til en befordring, der er sket på tværs af regioner, skal du henvende dig til personalet på den afdeling, hvor du har været til undersøgelse eller behandling. Du skal henvende dig i forbindelse med dit besøg. Her skal du udfylde en blanket.

    Ansøgningen sker dernæst ved, at afdelingen sender din blanket til Kontoret for Patientbefordring, eller at du får ansøgningen med. Dernæst skal du sende den til Kontoret for Patientbefordring via sikker mail. Du kan skanne den ind eller tage et billede af ansøgningen og sende det afsted.

    Skriv til os med Digital Post (login med NemID)

    Har du glemt at ansøge om befordringsgodtgørelse?

    Hvis du har glemt at ansøge om befordringsgodtgørelse ved dit besøg på afdelingen, skal du kontakte den afdeling, hvor du har været til undersøgelse eller behandling.

    Svar på ansøgningen

    Hvis du er berettiget til befordringsgodtgørelse, bliver beløbet indsat på din NemKonto. Hvis ikke du er berettiget, modtager du en afgørelse i din e-Boks. Du kan forvente en sagsbehandlingstid på 10-12 uger.

  • Ansøgning om befordringsgodtgørelse - besøg før 1. januar 2020

    • Hvis du er bosat i Nordjylland
    • har været på et af regionens hospitaler
    • og ønsker at ansøge om befordringsgodtgørelse til en befordring, der er sket før 1. januar 2020

    - skal du henvende dig til personalet på den afdeling, hvor du har været til undersøgelse eller behandling. Her skal du udfylde en blanket.

    Du kan ansøge om befordringsgodtgørelse til befordringer, der ligger højst 3 år tilbage fra ansøgningsdato.

    Ansøgningen sker dernæst ved, at afdelingen sender din blanket til Kontoret for Patientbefordring.

    Svar på ansøgningen

    Hvis du er berettiget til befordringsgodtgørelse, bliver beløbet indsat på din NemKonto. Hvis ikke du er berettiget, modtager du en afgørelse i din e-Boks. Du kan forvente en sagsbehandlingstid på 4-6 uger.

  • Refusion af udgifter til Læsøfærgen

    Bor du på Læsø og har været på hospitalet, skal du fremsende dokumentation for din udgift til Læsøfærgen, hvis du ønsker at få den refunderet.
    Ændringen skyldes, at Læsøfærgens prisstruktur pr. 1/1-2020 har ændret sig således, at man som bosiddende på Læsø kan få meget stor rabat på billetten fra den 61. enkelttur.

    Som dokumentation for din udgift skal du sende os færgebilletten. Skriv dit cpr-nummer, samt hvilket hospitalsbesøg turen vedrører, på billetten. Skan/tag et billede af billetten, og send den til os via sikker mail.

    Skriv til os med Digital Post (login med NemID)

  • Har du spørgsmål?

    Få svar på ofte stillede spørgsmål

    Reglerne for patientbefordring og befordringsgodtgørelse kan give anledning til spørgsmål.

    Her kan du finde svar på de spørgsmål, vi ofte får

    Ring til Kontoret for Patientbefordring

    Reglerne på befordringsområdet er komplicerede. Hvis du har spørgsmål til vores afgørelse eller mener, at der er noget, vi har overset i forbindelse med sagsbehandlingen af din sag, vil vi meget gerne, at du ringer til Kontoret for Patientbefordring på 97 64 80 30 . På den måde får vi mulighed for at

    • høre dine bemærkninger og eventuelt ændre vores afgørelse eller
    • give dig en forklaring på, hvordan vurderingen er foretaget eller godtgørelsen udregnet.

    Kontakt Patientkontoret

    Hvis du har behov for generel vejledning om dine rettigheder og eventuelt ønsker hjælp til at udforme en klage, kan du kontakte Patientkontoret i Region Nordjylland på tlf. 97 64 80 10 alle hverdage fra kl. 09.00-12.00.

    Vær opmærksom på, at klagefristen er 4 uger fra, at du har modtaget en afgørelse fra Kontoret for Patientbefordring.

    Få vejledning hos Patientkontoret

Kontakt

Kontoret for Patientbefordring

Telefon

97 64 80 30
Mandag-fredag kl. 8.00-12.00

Sikker mail

Skriv til os med Digital Post

Åbningstider

Kontoret er kun åbent for personlig henvendelse efter telefonisk aftale

Regionshuset


Niels Bohrs Vej 30
9220 Aalborg Øst

Fakta

I Region Nordjylland bliver den siddende patientbefordring varetaget af Kontoret for Patientbefordring (tidligere Kørselskontoret), som er et myndighedskontor i Center for Administration. Den liggende patienttransport bliver varetaget af AMK-Vagtcentralen, som er en enhed i Den Præhospitale Virksomhed.

Patientbefordringsområdet er reguleret af de nationalt fastsatte regler i Befordringsbekendtgørelsen og af Region Nordjyllands fastsatte serviceniveau for området. 

Vi sender digital post

Kontoret for Patientbefordring sender digital post. Den post, vi sender, er blandt andet afgørelser på ansøgninger om befordringsgodtgørelse, som du skal reagere på inden 4 uger.

Vær derfor opmærksom på, at det er dit ansvar at holde øje med post i din digitale postkasse på Borger.dk eller i e-Boks.

Relevant Link

  • Bekendtgørelse om befordring og befordringsgodtgørelse efter sundhedsloven
  • Vejledning-til-borgere-vedr-SMS-advisering
    PDF, 332 KB
OPDATERET
21. august 2020

Du er her

  1. Forside
  2. Sundhed
  3. Patient i Region Nordjylland
  4. Dine rettigheder som patient
  5. Patientbefordring

Fakta om Nordjylland

  • Nordjyske kommuner
  • Postnumre i regionen
  • Regioner i Danmark

Job i Region Nordjylland

  • Ledige jobs
  • Bliv sygeplejerske
  • Vikarservice Region Nordjylland
  • Fra ansøgning til ansættelse
  • Her hos os
  • Læge i Region Nordjylland

Uddannelse

  • Region Nordjylland som uddannelsessted
  • Samarbejde med uddannelsesinstitutioner
  • Start din karriere under din uddannelse
  • Når du skal i praktik hos os
  • Uddannelse i tal

Find os på

Tilgængelighedserklæring

    Cookies

      Region Nordjylland | Niels Bohrs Vej 30 | 9220 Aalborg Ø | Tlf. 97 64 80 00 | Træffetid: Mandag-torsdag 8-15.30 fredag 8-15 |

      Officiel mailadresse: region@rn.dk | Skriv til os med sikker Digital Post via borger.dk (login med NemID)