Katalog for Indkøbsforeningen for praktiserende- og speciallæger og fodterapeuter

Katalog for Indkøbsforeningen for praktiserende- og speciallæger og fodterapeuter. Særprisliste for praktiserende- og speciallæger (for egen regning)

Praktiserende læger speciallæger i Region Nordjylland har mulighed for at købe udvalgte standard forbrugsva­rer på Centrallageret, Fåborgvej 19, 9000 Aalborg.  

Standard forbrugsvarer, der lagerføres på Centrallageret, indgår i regionens fællesindkøb mellem sygehusene og er udvalgt af faglige brugergrupper. Produkterne udvælges ud fra følgende kriterier:

  • Hygiejne og sikkerhedsmæssige hensyn
  • Egenskaber og brugsværdi
  • Kvalitet, anvendelse og pris
  • Miljøhensyn
  • Ajourføring i overensstemmelse med den teknologiske udvikling  

Med baggrund i Indenrigsministeriets afgørelse om salg fra Centrallageret til praktise­rende læger og speciallæger er sortimentet tilpasset, så det kun omfatter lægelige artikler mv., der kan henføres under kvalitetssikring af patientaktiviteter.  

Kataloget bliver opdateret i henhold til de ændringer af sortimentet der måtte fremkom­me. 

Bemærk at samtlige varer der lagerføres på Centrallager og som hører under en af de varetyper der fremgår af indholdsfortegnelsen kan bestilles via ILS-Online selvom de ikke fremgår af kataloget.  

OBS de varer der er markeret med * eller # fremgår også af et eller flere kataloger over positivlister på varer der bestilles på Patientforløbs regning eller uden beregning og det betyder at den evt. kan rekvireres gratis på et eller flere af de rekvirentnr. der indeholder et af flg. bogstaver: U;Ø;Y. 

Forslag eller spørgsmål til sortimentet kan rettes til Mette Østergaard, Operationel Indkøb, Regionshuset, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Ø – tlf. 97 64 84 80, mail: metoe@rn.dk

 

Levering

Hvis levering kan indrettes efter Centrallagerets forud planlagte leveringsterminer, evt. samlet levering med de af Patientforløb godkendte førstegangsforbindsstoffer, foreta­ges transporten uden beregning.  

Ved ekstra leveringer udenfor de fastlagte leveringsdatoer, opkræves fragt. Hvis man selv vil afhente varer, aftales det med Centrallageret, tlf.nr. 97 64 85 10. Faxnr. 97 64 85 07.

 

Bestilling af varer

Bestilling af varer foregår ved at fremsende bestilling til Centrallageret via web-ils/ Ils-Online. Udgift betales af det rekvirentnr. der vedrører egen regning. Rekvirentnr. indeholder et af flg. bogstaver: T;Æ;W.

Bestil varer via ILS-Online

Afregning/Faktura fremsendes hver måned vedlagt samlet opgørelse (forbrugsrapport).

Kataloget der indeholder de varer der kan købes for egen regning ligger som vedhæftet fil til denne side.

Abonner på siden

Indtast din mailadresse for at tilmelde dig opdateringer på siden.