Svært at få svar på coronatest grundet problemer med Nemlogin (opdateret 30. oktober kl. 11.30)

Der er i øjeblikket ustabilitet i forhold til at logge på tjenester, der benytter NemID. Det betyder, at man som bruger kan opleve, at man ikke kan logge ind på sundhed.dk og MinSundhed-appen, når man skal se svaret på sin test for COVID-19. (Opdateret 30. oktober kl. 11.30, hvor systemet igen kører stabilt).

Der er fejl på NemLog-in. Fejlen betyder, at det ikke er muligt at logge ind på sundhed.dk, selvom portalen fungerer. Sundhed.dk oplyser, at NemLog-in lavede en rettelse i nat, der kortvarigt havde en effekt, men derefter fejlede det igen.

NemLog-In arbejder på at løse fejlen, men der er desværre ingen tidshorisont for, hvornår fejlen forventes at være løst.

Hvis man har appen, MinLæge, og tidligere har været logget ind, kan man muligvis tjekke sit COVID-19 svar i den app.

Læs mere og se seneste opdateringer på sundhed.dk.

Opdateret 29. oktober kl. 11.55 med seneste opdatering fra Sundhed.dk:

NemLog-in virker igen, og det er derfor igen muligt at logge på Sundhed.dk.

Vi ved godt, at der er mange, der har brug for at logge ind på portalen og se deres prøvesvar, men vil gerne opfordre de af jer, der kan vente, til at logge på senere, så siden ikke bliver overbelastet.

Appen MinSundhed virker desværre stadig ikke. Vi arbejder på at få den til at fungere igen hurtigst muligt.

Prøv eventuelt at logge på MinLæge-appen og se dit svar der.

Opdateret 30. oktober kl. 11.30 med seneste opdatering fra Sundhed.dk:

Sundhed.dk og MinSundhed kører stabilt

Sundhed.dk kører nu stabilt, selvom der er mange brugere, der tjekker deres COVID-19 prøvesvar. MinSundhed-appen kører stabilt lige nu, men det forventes, at den kan have udsving i løbet af dagen.

Vi opfordrer stadig til, at man venter med at tjekke sit COVID-19 svar, hvis man har mulighed for det. Som alternativ til sundhed.dk er det muligt at tjekke sit COVID-19 prøvesvar i appen, MinLæge.

Opdateret