Driftsassistent til Teknisk afdeling i Regions- og IT-huset


Vil du være med til at drifte og vedligeholde Regionens bygninger? Har du brede tekniske kompetencer, som du kan omsætte til drift af bygninger og tekniske installationer i samarbejde med både medarbejdere og ledere?
Så søger Teknisk Afdeling en driftsassistent, som skal indgå i driften af Regions- og IT-huset, samt øvrige bygninger.


Teknisk Afdeling er en del af serviceblokken på Aalborg Universitetshospital, der varetager ombygnings- og installationsprojekter på hospitalet og regionens administrationsbygninger, drift og vedligehold af alle hospitalets bygningsmasser og tekniske installationer, maskiner og medicotekniske apparatur samt vedligehold af tilhørende arealer og bygninger. Aalborg Universitetshospital er fordelt på 8 forskellige matrikler i regionen.

Drifts- og vedligeholdelses opgaver, som varetages af Teknisk afdeling, har følgende karakterer:
  • Ansvarlig for den samlede drift af Aalborg Universitetshospitals matrikler og Regionens administrationsbygninger i Aalborg.
  • Ansvar for planlægning og udførelse af vedligeholdelsesstrategi for bygningsklimaskærm, installationer mv.
  • Ansvarlig for udarbejdelse af årlige planer for og gennemførelse af vedligeholdelse af bygningsenheden i samarbejde med afdelingsledelsen og de fagansvarlige.
  • Ansvarlig for kundekontakt og kundepleje til specialer, afdelinger og afsnit i bygningsenheden.
  • Budgetansvarlig for driftsbudgettet.
  • Varetager prissætning, projektering og gennemførelse af vedligeholdelses- og ombygningssager.
  • At sikre den aftalte driftssikkerhed af tekniske anlæg, installationer, udstyr og inventar.
  • Ansvarlig for overholdelse af myndighedskrav i forbindelse med bl.a. større om- og tilbygninger.
  • Fagsvarlige for alle autorisationskrævende arbejdsområder.
Om jobbet:
Som driftsassistent vil du indgå i et skarpt team, som varetager ovenstående alsidige opgaver omkring den tekniske drift.
Som det fremgår, er opgaverne mangeartede, lige fra planlagt systematisk vedligehold, og koordinering mellem afdelinger og eksterne leverandører, til afhjælpning af akutte udfordringer.
Opgaverne vil både være administrative i forbindelse med vores Facility management system DaluxFM, samt mere praktiske opgaver i Regions- og IT-huset.

Dine opgaver vil blandt andet bestå af:
  • Daglig fordeling af opgaver for håndværkere og pedeller
  • Koordinere driftsopgaver med bruger af huset
  • Koordinere driftsopgaver i forhold til eksterne håndværkere
  • Indhente tilbud på serviceaftaler og administrere disse efterfølgende.
  • Udarbejde arbejdsdokumenter og vejledninger til teknisk personale og brugere i bygningerne.
  • Deltagelse i lukkevagten
  • Sikre teknisk support i opstarten af mødeaktiviteten i Regionshuset
  • Sparring med teknikere og ledere i Teknisk afdeling
Der er tale om et alsidigt og spændende job, hvor du vil få berøring med mange forskellige fagområder.

I Teknisk afdeling kommer du til at indgå i et stærkt team, af en bred og erfaren medarbejderstab, der alle brænder for det, de laver. Samtidig er mulighederne for personlig og faglig udvikling store, og du vil blive en del af et dynamisk miljø, hvor tillid, åbenhed og helhedssyn udgør værdierne.
 
Kvalifikationer og personlige egenskaber:
  • Uddannelse som maskinmester, bygningskonstruktør, el-installatør eller tilsvarende kompetencer.
  • Fagligt stærk og samarbejdsorienteret. 
  • Erfaring med drift af byggeri og tekniske installationer.
  • Skal kunne holde hovedet koldt, ved akutte udfordringer.
  • Skal være udpræget serviceminded.
  • Skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret.
  • En stærk holdspiller, der har lyst til at indgå i et team af motiverede og engagerede kollegaer.
  • Det forventes af du trives ved at arbejde med IT-systemer i forbindelse med dit daglige arbejde.
  • Det vil være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med digitale FM-systemer.
  • Skal kunne begå sig og trives i en politisk styret organisation.
Stillingen er aflønnet i henhold til gældende overenskomst, hvortil der - afhængig af kvalifikationer - kan forhandles tillæg.
Stilling refererer til Teknisk driftschef
Ansættelsessted: Aalborg.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teknisk driftschef Martin Toft Pedersen tlf.: 40307207
 
Ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse samt kopi af uddannelsesbeviser og anbefalinger sendes via nedenstående link.
 
Ansøgningsfrist: 2.juli 2024
Ansættelsessamtaler forventes gennemført uge 27 2024.   
Tiltrædelse: 1. september eller snarest herefter

 

Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.

Fakta

Kontakt