Ønsker du at klage over Flextaxa?

Hvis du er utilfreds med din oplevelse med Flextaxa (Nordjyllands Trafikselskab) i forbindelse med kørsel til eller fra din aftale på hospitalet, kan du indgive en klage.

Sådan klager du

Du kan sende din klage til os elektronisk:

Send din klage via dette skema

Du kan også sende din klage med posten til:

Regionshuset
Kontoret for Patientbefordring
Niels Bohrs Vej 30
9220 Aalborg Øst

 

Sådan behandler vi din klage

Vi sender din klage til Nordjyllands Trafikselskab med anmodning om, at der ønskes et skriftligt svar retur. Når Nordjyllands Trafikselskab har forholdt sig til klagen, sender Kontoret for Patientbefordring et samlet svar til dig. Et svar kan fx indeholde en redegørelse/forklaring, en undskyldning samt oplysninger om, hvordan vi vil lære af din klage og undgå, at der sker gentagelser af netop din oplevelse.

Region Nordjylland tilstræber en kort sagsbehandlingstid.