Vi har samlet mange af regionens kvalitets-, udviklings- og proceskræfter i Kvalitet og Forretningsprocesser. Vores fokus er på at sikre mere udvikling og bedre processer.
Kvalitet og Forretningsprocesser ledes af Jens Ravnholt Pedersen, der er udviklingschef og daglig leder af kontorets 26 medarbejdere sammen med Jeanett Y. C. Schou Frandsen, der vice-kontorchef i kontoret. Mariane Therkelsen er direktør i Mennesker og Organisation, og hun har det overordnede ansvar for afdelingen.
Kvalitet
Vi understøtter arbejdet med kvalitet og patientsikkerhed. Det gør vi blandt andet ved at arbejde med patientinddragelse, udvikle metoder til kvalitetsarbejdet og ved at videreformidle information fra nationale fora.
Forbedring
Vores overordnede mål er at skabe værdi for vores patienter i form af effektive og sikre patientforløb. Det gør vi ved at gå systematisk til værks i de processer, vi er involveret i.
Forretningsprocesser
I kontoret arbejder vi blandt andet med at sikre en effektiv arbejdstidstilrettelæggelse, der understøtter smidige arbejdsgange, fortolkning af overenskomster og arbejdstidsregler, dataunderstøttelse og en stabil drift i regionen.