Du vil få en afvekslende hverdag med vagter forskellige steder i huset bl.a. i skadestuen, Afsnit i Øre-, Næse-, Halskirurgisk Afdeling, forhal samt mamma- og plastikkirurgisk sengeafsnit og hjertemedicinsk sengeafsnit. I dit arbejde vil du skifte mellem at arbejde på afdelinger, hvor du er tæt på patienten og afdelinger, hvor du vil klargøre lokaler før og mellem patienter. Vagterne vil køre i et fast rul, hvor to vagter ud af fire-ugers rul vil være ”afløser”-vagter, hvor du vil få en vagt, hvor der mangler én i huset. Du vil primært skulle udføre rengøringsopgaver ud fra din arbejdsplan, men der kan også være serviceopgaver eks. servering ved madvogn. Vores områder er organiseret i teams og teamet har fælles ansvar for, at dagens arbejdsopgaver løses. Derfor er det vigtigt, at du kan koordinere dit arbejde med andre og prioritere i dine opgaver.
Stillingen indeholder skiftende vagter f.eks:
Tidlig vagter: kl. 06.00-14.00
Senvagter: kl. 11.00-18.30/19.30
Hver 4. weekend: kl. 11.30-18.00
Vi søger en medarbejder, der:- er mødestabil
- har sans for kvalitet i udførelsen af rengørings- og serviceopgaver
- har erfaring med rengøringsarbejde
- trives i et miljø, hvor hver dag ikke er ens og man ikke er tilknyttet én afdeling
- er fleksibel ift. at arbejdsdagen ikke kører efter en fast rutine, men nogle arbejdsopgaver kommer løbende efterhånden som operationsstuer, røntgen- og undersøgelsesrum bliver klar til rengøring
- kan lide at arbejde selvstændigt, men samtidig er god til at koordinere arbejdsopgaver med andre
- kan indgå i forskellige teams afhængigt af, hvor vagten er og kan samarbejde med flere forskellige
- en god ambassadør for afdelingen. Er serviceminded over for patienter, pårørende og øvrige faggrupper
Vi forventer, at du har følgende faglige kvalifikationer:Er uddannet rengøringstekniker og/eller har 3-5 års relevant erhvervserfaring.
Gode danskkompetencer er påkrævet, da det er nødvendigt for samarbejde med dit team, øvrige faggrupper, kontakt med patienter og pårørende. Alle arbejdsplaner, hygiejneinstrukser samt uddannelsen som rengøringstekniker er også på dansk.
Det forventes, at ansøger løbende deltager i relevante kurser/efteruddannelse. Hvis du ikke er uddannet, er det et krav, at du er kompetenceafklaret fra AMU i forhold til rengøringsteknikeruddannelsen, og er villig til at tage uddannelsen ved første given lejlighed.
Rengørings- og Serviceafdelingen arbejder for at have et faglært personale. Ved ansættelsesstart afvikles et introduktions-/undervisningsforløb, hvilket kvalificerer dig til at kunne varetage jobbet samt giver indsigt i hvilke krav, der stilles til rengøring og madhåndtering på Aalborg Universitetshospital. Det er et krav at du løbende deltager i kurser/efteruddannelse om mad - og rengøringsfaglige emner. Derudover er det et krav, at du følger de til enhver tid gældende retningslinjer for Region Nordjylland samt Rengørings- og Serviceafdelingens krav.
Vi forventer, at du har følgende personlige kvalifikationerAt du har lyst og evner til at indgå i samarbejdsrelationer med de øvrige faggrupper og kollegaer. Skal kunne identificere sig med afdelingens og hospitalet værdier ITOP:
Indflydelse,
Tillid,
Ordentlighed og
Professionalisme - og du skal være loyal overfor beslutninger truffet i afdelingen.
Derudover lægger vi som afdeling vægt på:
- Kvalitet i opgaverne
- Samarbejde
- Omstillingsparathed
- Patienten i centrum
Vores afdelings profilVi er en tværgående afdeling på Aalborg Universitetshospital. Vi leverer rengøring som vores kerneydelse, men har ligeledes opgaver indenfor plejeservice, afdelingskøkken- og linnedfunktionen.
Vi kan som arbejdsplads tilbyde digVi har en faglig ambition om, at det vi arbejder med, bidrager positivt til Patientens Team/Sikkert Patientflow.
Vi kan tilbyde et spændende og udfordrende job i en afdeling, hvor der er medindflydelse og en høj grad af faglighed. Du får dygtige kollegaer at sparre med, og du vil være omgivet af en ledelse og kollegaer, der brænder for deres opgaver. Vi lægger vægt på at have en god og afvekslende hverdag, hvor vi alle tager ansvar og passer godt på hinanden.
Vi forventer at afholde samtaler til stillingen d. 26. april mellem kl. 12-15. Vi indhenter referencer på den person, vi ønsker at ansætte.
Du søger stillingen ved at klikke på "søg job" og indsend ansøgning, CV og gerne anbefaling(er). Ansøgninger modtages
ikke på mail.
Ved eventuelle spørgsmål vedr. stillingen kontakt på mail organisationskonsulent Emilie Engemann Jensen
emilie.jensen@rn.dk.
Om Region NordjyllandRegion Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, heraf 90 % inden for sundhed. Vi vil skabe et godt liv for alle nordjyske borgere og et sammenhængende Nordjylland. Vi gør digital kontakt med sundhedsvæsnet til et nemt og naturligt valg for nordjyderne. Læs mere om regionen på
www.rn.dk.
Søg job