Instruks
|
Opdateret |
OpenTele - Navigationssedler
|
Bliv brugeroprettet, låst op, ændre kode, log ind og ud |
24.07.20 |
Forstå tegn og opbygning og håndter målinger |
24.07.20 |
Opret patient |
24.07.20 |
Opret og ændre monitoreringsplan og slet spørgeskema |
24.07.20 |
Ændre Stamdata (patientopl., brugeradg., kommentar, undgå besked alarm, afslut patient) |
24.07.20 |
Ændre patientgruppe, dataansvarlig og tærskelværdi (Stamdata) |
24.07.20 |
Find patient, opret Besked, Pausering, Note |
24.07.20 |
Tablet
|
Brug af tablet
|
01.07.14
|
Måleudstyr
|
Brug af blodtryksmåler
|
01.07.14
|
Brug af iltmåler
|
01.07.14
|
Brug af vægt
|
01.07.14
|
Skift af batteri i blodtryksmåler
|
01.07.14
|
Skift af batteri i iltmåler
|
01.07.14
|
Skift af batteri i vægt
|
01.07.14
|
Skift af manchet på blodtryksmåler
|
14.09.16
|
Tjeklister
|
Manglende målinger fra borger. Årsager og løsningsforslag. Tjekliste
|
29.07.20
|
Support og fejlmelding af TeleKit
Supporten kan kontaktes på tcnsupport@frederikshavn.dk og tlf. 98 45 84 84.
Der anvendes én af nedenstående formularer. Tekst-formularen (hvis Outlook ikke er muligt) skal kopieres over i en mail, påføres TCN i mailens emnefelt og sendes til tcnsupport@frederikshavn.dk.
Efter kontakt til supporten modtages kvitteringsmail med sagsnummer. Sagsnummeret bruges som reference, hvis man ringer mhp. status på opgaven.
Bestilling og nedtagning af TeleKit samt bestilling af blodtryksmanchet
TeleCare Nords bestillingsportal anvendes til bestilling af TeleKit og løsdele til TeleKit samt nedtagning af TeleKit. Vær opmærksom på, at bestilling og nedtagning af TeleKit er sygdomsspecifik. Se webinar hvis visuel vejledning ønskes.