Har du lyst til at blive del af en afdeling, hvor vi via et godt samarbejde og engagement dagligt får tingene til at lykkes?
Kan du lide at arbejde efter skarpe regler og er du kvalitetsbevidst i din opgaveløsning? Så er du måske lige netop den laborant, vi leder efter.
En af vores dygtige medarbejdere går på barsel og vi søger derfor en laborant til et 1-årigt barselsvikariat med tiltrædelse pr. 1. august 2022.
Hvem er viHos Sygehusapoteket kan du se frem til at blive del af en professionel medicinalvirksomhed, der fremstiller, indkøber, distribuerer og informerer om lægemidler, samt udbyder klinisk farmaceutiske ydelser. Vores produktfremstilling består af sterile og aseptisk fremstillede lægemidler samt en mindre produktion af ikke-sterile lægemidler.
I QC er vi 14 ansatte bestående af 10 laboranter, en farmakonom, en kemiker, en mikrobiolog og en afdelingsleder. Det er vores ansvar at kontrollere og analysere lægemiddelproduktionens faciliteter, udstyr, processer, personale, råvarer og færdigvarer. Det gør vi via fire primære funktioner:
- Modtagekontrol af emballage og råvarer
- Fysisk/kemisk og mikrobiologisk analyse af råvarer, færdigvarer og stabilitetsprøver
- Hygiejnemonitorering af lokaler og processer
- Gennemgang af batchdokumentation
Om jobbetDu vil primært komme til at deltage i opgaver inden for modtagekontrol af emballage og råvarer. Modtagekontrollen foregår på vores lager, hvor alle indkomne varer til produktionen skal kontrolleres op imod specifikationer. Desuden vil der være opgaver inden for hygiejnemonitorering og mikrobiologiske analyser. Hygiejnemonitoreringen består af prøvetagning på overflader og i luften i vores produktionszoner samt efterfølgende registrering af prøver og resultatbehandling.
Du vil blive en naturlig del af kvalitetssikringen i laboratoriet, hvilket bl.a. kan være opgaver i form af afvigelsesbehandling og instruktionsskrivning.
Alt efter kompetencer og behov kan det i løbet af ansættelsen blive muligt at deltage i flere opgaver eller funktioner.
Du kommer til at indgå i et team i afdelingen både inden for modtagekontrol, hygiejnemonitorering og mikrobiologisk analyse, hvor der er et tæt samarbejde og mulighed for sparring. Derudover vil der være stor berøringsflade med produktionsafdelingerne i huset. Opgaverne byder på en kombination af at være rundt i huset og udføre de fysiske opgaver samt at sidde ved en PC på kontoret.
Dine faglige kvalifikationer
- Du er uddannet laborant
- Du er faglig dygtig, med interesse og flair for kvalitetskontrol
- Du har QC erfaring
- Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde efter GMP i en farmaceutisk virksomhed
- Det er et krav, at du taler og skriver dansk på højt niveau
- Du skal kunne bruge Microsoft Word og Excel
Dine personlige kvalifikationer
- Du arbejder systematisk og struktureret med dine opgaver og er god til at holde orden
- Du skal kunne navigere under mange regler og instruktioner
- Du er detaljeorienteret, omhyggelig og kvalitetsbevidst i din opgaveløsning
- Du udviser drive, initiativ, engagement og samarbejdsvilje
- Du tager ansvar for egne opgaver – og har samtidig øje for at hjælpe kollegaer med at løfte deres
Vi har en omskiftelig hverdag og er meget styret af, hvad der foregår i de øvrige afdelinger i huset. Det er derfor vigtigt, at du har en god evne til at planlægge egne opgaver og er i stand til at lave planen om, når det er nødvendigt. Du går ind til udfordringer med en positiv og optimistisk tilgang og med vilje til at få tingene til at lykkes.
Vi tilbyder dig
- Et spændende job med klare målsætninger – som både er præget af rutinemæssige opgaver, men også daglige udfordringer
- Grundig oplæring med primær tilknytning til 1-2 andre laboranter i afdelingen samt gode muligheder for sparring med øvrige kollegaer
- At blive del af en afdeling med engagerede og dygtige kollegaer, som er der for hinanden og løfter i flok
- En arbejdsplads med en åben og humoristisk omgangstone
AnsættelsesforholdLøn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Til stillingen er der fuldt arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
På Sygehusapoteket er der flekstidssystem med mulighed for fleksibilitet i arbejdstiderne under hensyntagen til opgaverne og samarbejdet i afdelingen. Arbejdstiden er 37 timer om ugen og kan ligge mellem kl. 7.30 til 16 på hverdage. Den typiske arbejdsdag vil være kl. 8 – 15.24. Der må forventes at kunne forekomme arbejde på skæve tidspunkter, herunder også i weekender og på helligdage, afhængig af efterspørgsel i produktionsafdelinger.
Der skal bæres hvidt arbejdstøj og omklædning foretages uden for arbejdstid.
Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte kvalitetschef Jette Bonderup på mobil 23 70 86 89 eller laborant Marie Rasmussen på mobil 22 50 32 59. Du kan læse mere om Sygehusapoteket på www.sygehusapoteket.rn.dk
AnsøgningSend din ansøgning med relevante bilag via Region Nordjyllands elektroniske ansøgningssystem senest den 29. maj 2022
Vi forventer at afholde samtaler den 3. juni 2022.
I forbindelse med ansættelse indhentes straffeattest. Ansættelse er betinget af godkendelse af denne.
Om Region NordjyllandRegion Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, der med et utal af forskellige fagligheder hver dag arbejder for at skabe værdi for de nordjyske patienter og borgere og et sammenhængende Nordjylland. Hos os kan du både gøre karriere, gøre hver dag vigtig og gøre en forskel. Læs mere om regionen på
www.rn.dk.
Søg job