Kunne du tænke dig at arbejde med kvalitet i et spændingsfelt mellem politik, administration og sundhed, med både drifts- og udviklingsopgaver? Og brænder du for at være med til at arbejde for høj kvalitet i det samlede patientforløb med fokus på de ting, som har størst værdi for patienten?
Så er det måske dig, der er vores kommende kollega i Kvalitetsudvikling og Arbejdsmiljø.
Om jobbetOpgaverne som konsulent spænder bredt, men de primære arbejdsområder vil være i forhold til de kliniske kvalitetsdatabaser fra RKKP, hvor du skal være med til at udvikle og understøtte klinikernes anvendelse af data til kvalitetsudvikling i det daglige kliniske arbejde.
Opgaverne vil bl.a. omfatte at:
- Varetage driftsopgaver indenfor de kliniske databaser, herunder:
- Varetage driften af en række kliniske databaser
- Servicere de kliniske brugere
- Styrke registreringspraksis
- Afholde regional audit (møde på tværs af matrikler, hvor resultater i årsrapport gennemgås)
- Formidle information fra RKKP
- Løbende følge op på præsentation af databasernes resultater i regionens ledelsesinformationssystem Koncern Info
- Undervise i anvendelse af Koncern Info indenfor databaserne
- Løse udviklingsopgaver med fokus på meningsfulde og lettilgængelige datavisninger og øvrige projekter i relation til kvalitetsudvikling
- Varetage driftsopgaver og sagsbehandling indenfor kontorets opgavefelt
Om digDu skal være god til at samarbejde og kommunikere, da mange af dine opgaver foregår i dialog med kolleger, regionens virksomheder, ledere og ansatte. Vi forestiller os, at du:
- Har en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse eller tilsvarende - f.eks. en sundhedsfaglig uddannelse kombineret med folkesundhedsvidenskab
- Er glad for og god til at arbejde med data og statistik og evner f.eks. at grave dig ned i forståelse af datadefinitioner
- Kan arbejde med dataanalyser i Excel og andre relevante værktøjer
- Arbejder struktureret og selvstændigt og kan drive en proces frem til målet
- Har gode samarbejdsevner og flair for at fungere som brobygger mellem de sundhedsfaglige, administrative og politiske dele af organisationen
- Evner at løse både sagsbehandlings- og udviklingsopgaver med engagement og grundighed
Vi tilbyderHos os får du et udfordrende og varieret job, som du i høj grad selv kan være med til at præge og hvor du kommer til at samarbejde med kollegaer bredt i hele organisationen. I kontoret har vi en teamstruktur, hvor du vil få primært tilhørsforhold til RKKP-teamet. Dit arbejde er med til at gøre en forskel for vores kliniske medarbejdere og dermed for kvaliteten af vores patientbehandling.
Du får fleksible arbejdstider og stor indflydelse på egen arbejdstidstilrettelæggelse.
Om osDu bliver en del af et engageret og specialiseret team, hvor vi giver plads til hinanden, er stolte af vores arbejde og prioriterer tid til tværgående sparring og har en uhøjtidelig omgangstone.
Vil du vide mereKontakt Udviklingschef Jens Ravnholt, tlf. 2257 6735, mail jerp@rn.dk eller Kvalitetskonsulent Christinna Olesen på tlf. 9117 6782, mail cro@rn.dk
Ansøgningsfristen er d. 15. april. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler d. 20. april 2021. Samtalerne vil blive afholdt virtuelt. Der er tiltrædelse 1. juni.
Du kan læse mere om de kliniske databaser her:
www.rkkp.dk Du kan læse mere om kontoret her:
Kvalitetsudvikling og Arbejdsmiljø (tidl. Kvalitet og forretningsprocesser)
Det praktiskeLøn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Om Region NordjyllandRegion Nordjylland leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi er ca. 15.000 medarbejdere om opgaven, heraf 90 % inden for sundhed. Vi vil skabe et godt liv for alle nordjyske borgere og et sammenhængende Nordjylland. Vi gør digital kontakt med sundhedsvæsnet til et nemt og naturligt valg for nordjyderne. Læs mere om regionen på
www.rn.dk.
Søg job